Frustration!!!

Gud vilken seg söndag!

Förmiddagen rullade på bra. Vi fixade och städade lite. Sen lagade jag mat och ja då var det ju lunch. Efter lunch gick Alex och jag en promenad i Skatås. Han var nyfiken på hur det såg ut därborta så vi gick en runda. Jag tror vi var ute i 45 minuter. Det var ganska bistert väder, det duggade och molnen var extra gråa och tråkiga. Det var skönt att komma hem och in i värmen. Min vad och min ljumske känns bättre i dag, och det känns väldigt bra :) Det blir nog tyvärr ingen löptur i morron, men en promenad/powerwalk ska det bli :)

Men nu har jag ingenting att göra. Jag är såå uttråkad. Det är så mörkt och grått ute och det finns ingenting att se på tvn och datorn är inget kul den heller.. Stackars mig :P Hehe

Och nu ringde radiotjänst, så nu bidrar även vi! Fy fan!! Jag hatar radiotjänst, lägg ner skiten!! Ja dem säger ju att en olycka kommer sällan ensam. Jag vet inte om det räknas som en olycka, men nån/nåt tycker inte om mig just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0