Friday update!

Hej hej :)

Oj vad klockan gick!

Nu mina vänner tänkte jag berätta för er vad jag har pysslat med i dag :)
Jo jag har ämligen varit på en arbetsintervju på Zara i här i Göteborg :) kul va :) Jag såg en annons i måndags förmiddag, så jag skickade in en ansökan. Samma eftermiddag så var annonsen borttagen. Sen igår på eftermiddagen så ringde de och frågade om jag var intresserad av att komma på intervju i dag. Och det var jag ju såklart. Så klockan kvart över tio i förmiddags var jag där. Det var en gruppintervju, vi var sex personer. Fem tjejer och en kille. det hela tog ca en och en halv timma. Så nu håller vi tummarna för att det går vägen!

Efter jag var klar med intervjun så åkte Alex ner till stan och mötte upp mig. Vi ick en sväng på Nordstan. Jag hittade bland annat en topp på Hm och nya galgar på Åhlens. Sen tog vi bussen mot Ikea. Vår matta kom in i lager igår, så den skulle vi köpa och så hoppades vi på att lampskärmarna vi var ute efter också skulle finnas. Mattan fanns i lager men inte lampskärmarna tyvärr. Men mattan ville vi mer ha just nu så vi var glada ändå. Vi handlade värmeljus, batterier och två förvaringslådor. Sen köpte Alex korv och sen åkte vi hemmåt. Och där är vi nu ungefär.

Jag måste ladda min kamera så jag kan visa er lite bilder på inköpen vi gjorde i dag. Det är så fint här så :)

Det har varit en sån intensiv dag i dag, så nu känner jag mig ganska så slut Jag laddade hårt inflr intevjun i morse och det börjar kännas nu.
Ikväll så ska Alex och jag ha en riktig myskväll. det blir god mat och en film. Som vi har längtat efter våra myskvällar!



Här får ni min dagens outfit.
Bilden är tagen med min mobilkamera. Och ja inte den bästa kvalitén kanske.

Skjorta från Gina Tricot (Ny)
Leggings från Gina Tricot (Nya)
Boots från Hööks
Armband Thomas Sabo
Halsband Snö
Klocka ur & Penn



Alex tog en bild på min frisyr för dagen. Fin va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0