F%&k

Vilken morron!

Världens sämsta. Jag är inte på bra humör i dag! Och till på köpet så regnade det i morse så det blev ingen powerwalk. Jag bröt av ytterliggare en pigg på min tratt (tot 4 piggar borta!) Och ja den är skit helt enkelt!

Vi har en städfirma här nu som har tvättat de stora fönstren. Och de blev faktiskt rena. Och alla ränder har försvunnit. Bra!
Förhoppningsvis så går dom snart, för jag har massor kvar att göra innan jag ska åka till vårdcentralen vid kvart över 11. Jag fattar inte att det kan vara så svårt att ringa och fråga om det går bra att man kommer en viss tid. Istället för att bara dyka upp helt oanmäld utan förvarning. Jaja nu är de här och det blir rent...

Nu ska jag försöka ta tillbaka mitt hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0