Feeling good!!

I bland bara händer det!
Det bara händer. Det kommer från ingenstans och bara gören så där skitglad :)
Det bara bubblar inom mig! Jag vet inte vad jag ska göra med det, så jag bara hoppar upp och ner. Det funkar faktiskt :P Nervositeten börjar smyga sig på, fast jag tror det är en bra sorts nervositet

Jag är glad helt enkelt. Men jag vill vinte riktigt avslöja varför ännu. Jag behöver hålla det hemligt en stund till. men i morron eftermiddag så ska jag dela med mig. Då ska ni få hela storyn :) Håll tillgodo.

Nu är avloppet rensat med. Fy vad det stinker/stank när han var där inne. Men förhoppningsvis så ska det ge med sig om några dagar. Han fixade också vår trasiga kran i badrummet. Det var nåt i den som var trasigt, så den blev stenhård att öppna och stänga. Men nu går den så lätt så :) Han skulle komma tillbaka i morron och fixa resten av sakerna som var felanmälda.
Jag har spenderat eftermiddagen med att städa efter lortgrisarna som bodde här innan oss. De har inte städat överhuvudtaget!!  De har inte torkat av nånstans, varken dörrar, lister, fönsterbrädor ja allt! Det var fläckar och äckligheter överallt! Men nu är de borta, tack vare mig. Vad du är duktig Elin. Tack!

Det blev pissdåliga bilder i dag när jag var ute. Ni får hålla tillgodo med en ful bild på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0