En orolig natt, men en dessto trevligare morron :)

God morron!

Jag har parkerat mig i soffan framför nyhetsmorron. Just nu intervjuvar de Bingo Rimér, har är ganska intressant att lyssna på.

I natt har jag bara drömt mardrömar och jag har sovit riktigt oroligt. Så när Alex klocka ringde i morse, så hoppade jag med upp. Det kändes inte så lockande att ligga kvar själv. Så medans Alex stod i duschen så fixade jag frukost. Alex drog i väg till skolan för ca 20 minutyersen. Så nu ska jag väl sätta igång med mitt.

I dag kommer förhopningsvis sgs och fixar våra avlopp. Sen ska jag mejla Halebop om våra abonemang, vi har hittat ett inom Halebop som är billigare. Så vi vill byta det, hoppas det går! Jag tänkte också ge mig på att olja in vår nya skärbräda. Jag ska se om jag kan limma på två gummitassar som har lossnat från min dator. Annars så är nog att göra listan något kortare i dag.

Mitt batteri till min kamera har lagt av helt nu. De håller för typ fem bilder sen är det slut. Jag har haft minkamera sedan juken 2007, så det är väl egentligen dags för en ny och bättre. Men det är inte riktigt rätt läge nu. Så alex har hittat en sida där man kan köpa ett nytt batteri för under 100 lappen. Så det får nog bli ett sådant. Det är så tråkigt att inte ha en fungerande kamera! Så det blir nog att beställa ett i kväll.



Nån mer än jag som lägtar fter sol och värme??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0