En mulen onsdag

God moron god morron :)

Humöret är lika strålande som i går även om vädret har gjort en totalomvändning! Det är mulet och det spöregnar... Skit väder!
Jag hann som tur var att gå min powerwalk innan regnet kom. i dag höll jag ett riktigt bra tempo och flåset fick jobba :) Nu har jag fixat med det gamla vanliga, ni vet dusch och sånt där annat kul :P

Alex har åkt mot skolan och kommer inte hem förens efter 16. Jag tänkte att jag skulle pyssla lite med att plocka in all tvätt, sen ska jag göra mina fötter fina, det behövs verkligen. De ska också få lite nagellack på sig. Sen ska det letas jobb! Och lagas mat. Jag ska läsa på lite om alfakassan och när man kan vänta sig att de hör av sig om ett beslut, eller så ringer jag bara :P Jag är lite sugen på att baka igen. Vi får väl se om det kan bli nåt...


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanalida

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-03-04 @ 11:04:09
URL: http://abdirahmanalida.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0