En förmiddag på stan.

Hello hello!

Nu är jag hemma. Jag har som sagt varit i stan och försökt få jobbhjulet att snurra lite fortare.
Jag började på Arbetsförmedlingen. Men de gjorde inte mer än att boka in mig på ett möte den 8/11 (det var deras tidigaste lediga tid).
När jag var klar där så gick jag mot Nordstan. Jag skulle till Apoteket och köpa en ny deo och hämta ut p-piller. När jag skulle betala så kom jag på att jag hade några kuponger i plånboken. Och jag hade sånn tur attde gällde på just de här Apoteket :) Så min deo blev 20% billigare och på köpet fick jag en Concealer från Apoliva. Det gillar vi!!

Sen gick jag vidrare in i Nordstan. Jag fick ett ryck och gick in i flera butiker och frågade om de behövde extrapersonal eller om de sökte nya medarbetare. Det var ganska segt och jag fick många nej, men på ett ställe fick jag napp, där fick jag lämna mitt CV.
Sen sprang jag in på Åhlns och köpte mig en ny foundation från Lumene. Sen tog jag bussen hem igen.

Nu har jag ätit lunch. I dag blev det sallad och köttfärssås. Köttfärssåsen var riktigt god :) Mumms mumms!

Nu ska jag arbeta vidrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0