Det haglar i Göteborg!!

God morron!

Äntligen sitter jag på min egen dator igen :) Det känns helt underbart! Jag har saknat den. Alex dator är så hård och maskulin, jag gillar min tjejiga dator  som är helt rosa på insidan :)

I dag klev jag upp vid åtta. Alex låg kvar och trynade :) Han mummlade nåt i stil med "jag är värd en sovmorron" och det är klart att han är! Så jag drog på mig träningskläderna och gav mig ut på en powerwalk. I dag var det 3 minusgrader!!! Det var mössa och halsduk på! Men så tungt som det gick i går lika lätt gick det i dag! Rundan gick 9 minuter snabbare än igår, då kan man ju undra vad jag höll på med går?? det var riktigt uppfriskande och härligt. När jag kom hem så väckt jag Alex och vi åt frukost. Efter frullen så har vi städat. Alex håller på och dammsuger nu och det är det sista! Gud så skönt att ha ett nystädat hem :) 

Om en stund ska vi ner i förrådet och hämta upp en resväska och lägga ner en flyttkartong mm. Sen så måste jag börja packa. Jag måste komma på vad jag ska ha med mig och framförallt vad jag ska ha på mig på lördag kväll?? Och vad ska Alex ha på sig. Ja det här få vi ta oss en funderare på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0