Det går sakta framåt...

Nu har vi haft bovärden här igen.
Jag ringde till dem efter lunch och undrade när de skulle komma och fixa allt de hade på sin lista. Och det lönade sig att ringa. För de kom redan nu i eftermiddag :)
De fixade lite saker i köket, bland annat så bytte de den trasiga hyllan i kylen. Sen bytte de ut de trasiga "persienhandtagen" (eller vad skjutan det nu heter).
Sen kollade vi också på de två stora fönstren i vardagsrummet och sovrummet. Det ser ut att vara skit som sitter fast, men det är nåt annat som inte går att få bort. Bovärden sa att han nog ville byta ut dem, men att det var upp tills hans chef att bestämma. Men när chefen kom så tyckte han att det inte alls var ett problem och nåt som var fult. Hanns ord var "varför lösa ett problem som inte finns" Hallå!!! Syftet med ett fönster är ju att man ska kunna se igenom det, och det gör man inte nu. De skulle iaf skicka hit en proffesionell städfirma och se vad de kunde göra.

I eftermiddag har jag pratat med mormor och morfar. De ringde för att höra hur vi hade det här nere, de är så gulliga och världens snällaste :) Jag väntar på ett samtal till, men det lär jag nog få vänta på tills på måndag är jag rädd...

Humm vad ska vi se för film ikväll då?? Några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0