Det blev morron i dag igen.

God morron!

I dag lyser tyvärr solen med sin frånvaro, men det är varmt ute ändå :)
Jag gick upp vid åtta i dag, men jag var så sjukt trött! Men det var bara att pallra sig upp, det blir ju inte bättre för att man ligger och drar sig. Nu har jag ätit frulle och fixat i ordning mig.

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag ha lite småsaker att fixa, typ ta hand om tvätten, skicka efter mina betyg från ihh, fixa lite med vår ekonomi och sen ska jag höra av mig till Lina.
Lina och jag gick i samma klass i högstadiet. Hon jag och Lisa var bästa vänner :) Men sen gled vi i från varandra tyvärr, men vi har hållit kontakten lite då och då. Och nu har Lina flyttat till Göteborg hon med, så jag tänkte ringa och fråga om vi ska ta en fika nån dag :) Vi har lite catching up to do.

I kväll börjar Bonde söker fru igen. Undra om den här säsongen är nåt att ha? Jag tycker det har sakkat lite de senaste åren. Karl-Petter och grabbarna var roligt att följa. Men de senaste har varit så där. Hoppas de har några roliga bönder med i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0