Confession!

Gud jag börjar bli lite orolig för mig själv!
Nu i eftermiddag har jag suttit i soffan och kollat på tv i flera timmar. Samtidigt som jag har kollat på tvserier på datorn. Japp jag kan göra två saker samtidigt! Men det här går ju inte i längden. Jag kommer ju bli förslappad! Och jag kan ju fasen inte städa 24/7!!

Det finns inget högre på min önskelista just nu än att få jobba! Jag tar vad som hellst (nästan) Jag vill känna mig behövd och få bidra med vad jag kan. Och framför allt (just nu) tjäna pengar.
Jag har inget som kommer in nästa månad, och det känns väldigt tufftt! Speciellt med allt som står på schemat för de kommaande månaderna. Det är semestar x 2 (planerade sedan månader tillbaka) födelsedagar x 3 (Pappa, Alex och Mormor) Julklappar och det viktigaste att ha pengar till, hyran och maten. Och det känns tungt i hjärtat och hjärnan. Man vill ju inte göra nån annan besviken och inte heller sig själv besviken..
Japp jag känner mig ganska så pank just nu! Jag har aldrig haft det så risigt som läget är nu. Men jag ska reda ut det på nåt vis! Det måste ju bara gå!
Gud vad skönt det var att få skriva av sig lite :)

Nu ska jag gå in med ett litet mellanmål till Alex. Han behöver en liten paus i bland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0