Burrrr men en trevlig eftermiddag

I home :)

Fy farao vad kallt det har varitute i dag. Jag höll på att frysa ihjäl när Lina ooch jag gick ppå stan. Som tur var hittade vi tillslut ett litet mysigt fikaställe, som vi slog oss ned på. Vi tog varsn gigantisk chokladmuffins. Till det drack jag en mycketgod varmchoklad med vispgrädde, den gjorde susen och värmde upp mig :) Det var riktigt trevligt att träffa Lina igen. Vi har inte setts och pratat ordentligt på år och dagar. Men nu hoppas jag det blir ändrig på det, det här måste vi göra igen!



Här får ni dagens.
Leggings från Gina Tricot
Skjorta från MQ
Linne x 2 från MQ
Halsband från SNÖ
Skärp från LIndex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0