Boring!

Gudars nu går dagen så där segt igen! Jag har absolut inget att göra. Ja inget som jag kan komma på iaf.

Jag sitter och glor å tv, som vanligt och ja det finns ju program att se. Men inte vill jag sitta framför tvn hela dagarna. Jag vill ju jobba! Och just nu så känns det som en omöjlighet.... Ja jag är lite låg i dag..

Alex och jag åt lunch för sen stund sedan. Jag provade kycklingkorven jag köpte på Kvantum förra veckan. Och den var mycket god. Den kommer jag köpa fler gånger! Alex åt stuvademakaroner och falukorv. Men lådan hade varit fryst, så maten såg väldigt konstig ut. Men Alex sa att det smakade lika gott även om det inte såg så gott ut. Tur det :)

I dag kom arbetsgivarintygen från Hemtjänsten, så nu väntar jag bara på dem från dagis. Sen kan jag skicka in min ansökan.


Här kommer min dagens.



Leggings från Monki (julklapp från Alex)
Linne x 2 från MQ
Stickad tröja från Lindex
Halsband från Snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0