Bloggar från Alex bärbara...

Jag tänkte dela lite dåliga/mycket tråkiga nyheter med er så här på kvällskvisten.

För nån timma sedan när jag skulle äta kvällsmat så hände det en fruktansvärd olycka! Jag tappade ut min nutrilett drink över min dator och över soffan!!
Jag fick sån panik att jag inte ens kom mig för att skrika. Min hjärna fblev helt tokig! Det först jag tänkte var, vad ska jag rädda först? Efter en halvsekunds tänkande så kom jag fram till att jag måste ju rädda min dator först. Så jag sprang ut med den i köket och började torka och försöka rädda den. När jag fått upp det mesta så sprang jag tillbaka ut till soffan och började torka upp det som låg som en gigantisk pöl på dynan. Jag gnodde som en galning. Och jag tror faktiskt jag fick bort allt. Jag har inte startat min dator än. Jag ska låta den torka en stund till. Men jag ber till gudarna att den håller! Jag har inte råd med en ny dator, plus att jag gillar ju den här!!

Nu till lite gladare nyheter. Ja, eller det är ju ingen nyhet alls egentligen. Jag tänkte visa er dagens outfit. Den här outfiten värmde jag mig i när jag var och handlade på Willys bla. mys :)



Pippitröjan har min mormor stikat till mig :) Bästa mormor <3
Leggingsen är från Gina Tricot

Spegeln står lutad mot väggen, det är därför jag ser ut att vara sååå lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0