Bilder och dagens planer

God moron :)

Jag måste börja med att be om ursäkt till Alex mamma och min mamma. Jag lovade ju att jag skulle lägga ut bilder på vår nya matta mm igår. Och det blev aldrig av, så förlåt. De kommer nu istället :)

Alex och jag har startat dagen med sovmorron och mysfrukost :) Nu så sitter jag i soffan och myser vidare :)
Min laddare till min dator, la i princip av helt i går. Så det var bara att beställa en ny :/ Och det känns sådär roligt med tanke på att den kostar typ 500 kr!! Helt sjukt ju, men man måste ju ha en.. Men Alex har iaf lyckats med att tejpa fast den, så för nu så är den laddad och fungerar. Jag hoppas den kan hålla ut tills på måndag, då dennya kommer!

I dag så hade vi tänkt åka ner till Olskrokstorget och besöka systemet, sen tänkte vi åka förbi järnia (ligger på samma ställe) och köpa grövre skruvar till våra hyllor.
Sen i kväll är det party time :) Vi ska till Johanneberg och festa med Alex nuvarande och gamla klassisar. Jag tror det kommer bli riktigt trevligt! Jag vet bara inte vad jag ska ha på mig??

Nu till bilderna :)



Ser ni hur bra det blev:) Och den är supermysig för fötterna :)
Mattan kostade 899 på Ikea, riktigt bra pris för en så fin matta!



Här ser ni lite av allt. Det matchar varandra liksom :)



Det är ju så fula golv i lägenheten (Slitna plastmattor). Så vi ville försöka flytta fokus från dem till något annat. Så vi köpte den här mattan (Ikea 199 kr!!!) och la i hallen, och det blev super bra :)



Det här är väl inte heller sveriges bästa bild. Men ni kan se funktionen. Det blev så mycket sladdar från spotlightsen, så vi köpte två lådor. Varav en använde vi till att gömma alla sladdar i. Och det blev riktigt snyggt:)
Den andra fungerar som "pennskrin".



Här ser ni mina inköp igår.
Den ena är såklart tröjan, den är från HM och kostade 99 kr. Jag älskar markerade axlar! Den sitter jättefint.
Det andra är galgen. Jag köpte ett 10  pack på Åhlens. Jag gillar smala galgar, kläderna hänger snygt och man får plats med mer kläder i garderoben :)

Så där har ni det. Det börjar bli klart här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0