At the top of my head...

Gud vad förmiddagarna går fort nu för tiden!

Alltså ni skulle känna på mina fötter, de är såååå mjuka och lena! Jag har filat och smörjt in dem med fotkräm. Nu sitter jag och funderar på vilken färg de ska få?? Det blir nog antingen rosa eller mörklila. Så snyggt :)

Usch det är så kallt här inne. Jag har varit runt och satt på elementen. Men jag vet inte om de inte har nån värme på elementen överhuvudtaget. För vissa var redan på men de var kalla.. Jag har ju gåshud på benen...

Jag sitter och tittar på ett recept som jag är sugen på att göra. Det är ett ganska omfattande projekt, men jag har ju inte annat en tid, så varför inte. Det största problemet är nog hur jag ska få plats med det i frysen??? För det är fullt! Vi får väl se, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Nicolaialida

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-03-30 @ 17:50:42
URL: http://nicolaialida.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0