Älskade underbara fredag!

God morron god morron!

Det regnar här. Inget kul väder, Men jag hade tur med min powerwalk i dag igen, jag hann innan regnet kom :) Frullen är i magen, men det blev ingen dusch. För i dag efter lunch så ska jag göra mitt första löppass sen min operation :D Jag ska gå/jogga bort till ett ställe där det finns en massa spår i olika långa spår. Det ska bli väldigt spännande att börja känna på formen och ta reda på hur mycket jobb man har framför sig. Det är nog ganska så mycket! Det ska bli skit kul

Alex och jag såg filmen Grown ups i går och den var helt okej. Den var helt klart värd att se. Det är ju en humor film och den var helt klart i min stil :)

Nu ska jag ringa Alfakassan och sätta fart med lite jobbsökande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0