A story of my life!

Nu ska jag berätta en historia för er. Det är en historia som upprepar sig, fast på olika sätt, flera gånger om dagen och har gjort så ända sedan vi flyttade hit. Och gårdagens historia var följande:

Alex och jag stod i köket och skulle laga plankstek i går kväll. Vårt kök är utformat i en vinkel, så det kan bli lite trångt i bland om man är två. Jag stod och skar grönsaker med en stor vass kniv och Alex diskade. När ja la i från mig kniven så stötte Alex till mig så jag tappade kniven rakt ner på min stortå. Det gjorde pissont men ingenting lossnade :) På grund av att det gjorde så ont, så satte jag mig på på golvet och sa några väl valda ord och försökte blåsa bort det onda. Men det onda släppte inte så jag la mig ner på golvet och satte upp foten i luften. Sen vred jag på huvudet och vad såg jag då???
Jo smuts! Under elementet och på elementet. Det var fullt av det, överallt! Jag blir galen! Jag fattar inte hur man kan skita i att städa och ja vara så jävla lata! Så i dag har jag legat på golvet igen och gnott bort smutsen. När jag ändå var i farten så gjorde jag rent tapeterna i vardagsrummet från en massa fläckar som var gud vet vad. Usch usch!
Men min tå mår bra och smutsen är borta!

Alltså det händer hela tiden!

Nu ska jag gå och laga mat till min kära plugghäst. I dag får han potatisomoset som blev över från igår och köttfärslimpa. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska äta än, men det blir garanterat mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0