77 månader, eller nåt åt det hållet :)

Hello!

Alex och Gabriel har precis åkt mot skolan. Vi har fikat och suttit och pratat en stund :) Mycket trevligt! Så på lördag blir det nog en filmkväll, nice :)  Och Gabriel var mycket nöjd med bullarna och kärleksmummsen. Han tyckte de var väldigt goda :) Han ville komma hit dagligen och fika tills de var slut, men där fick jag sätta ner foten :P

I dag har jag sökt två jobb, men ett har jag redan fått veta att jag inte var den de sökte.. suck suck. Men de var väl snällt att de hörde av sig, det är det ju inte alla som gör..

Jag har inte så mycket att pyssla med nu. Jag ska väl slöa lite och sen fundera ut vad det ska bli till middag. Ja tror det lutar åt köttfärssås. Vi behöver lite matlådor.

I dag firar Alex och jag sex år och fem månader! Det ni, inte så illa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0