Sunny day!

Nu tar jag kväller!

Alex och jag har flängt runt i kväll hos hans mormor och morfar efter skor och hos hans morbror och moster efter en slpis. Men nu har han sin examens outfit! Skönt säger jag :) Kostymen kommer från Micke, skorna från hans morfar, slipsen från Johan och skjorta och underkläder är hans egana :) Tur att han har kontakter.

När vi kom hem hit igen så tog Marie och jag en power walk runt kanalen. Det var jätte skönt. Luften var sval och det var gött att röra på sig efter alla timmar i vertilakläge i solen :)

I morron är det Alex examensdag. Han beger sig mot jkpg vid halv åtta. Och vi andra åker vid elva. Och vi andra är Marie, Eddie, mormor, morfar och jag. Sen vid 13 så är det avslutning. Sen framåt halv tre så ska vi äta nånstans i jkpg. och sen åker vi hem, Alex stannar kvar och partar natten lång. Låter som en väldigt bra dag i mina öron :)

Så här glassade jag runt i dag



Nya shorts från Hm.se
Linne från Vero Moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0