Slappis

Jag är hemma från stan.
Alex och jag åkte och tränade. Han körde gymmet och jag sprang kanalen. Men i dag var det tufft! Det var varmt och ja, jag var lite seg i dag. Men det ska det snart bli ändring på!  I dag nät jag satt på gräset och gjorde mina styrkeövningar så kände jag doften av gräset! Och det var så gott, jag fick flaschbacks till fotbollsträningarna och doften av gräs. Det var magiskt :) Efter en sköön dusch, så åkte jag hemmåt varv.

Nu sitter jag bänkad framför tvn och fotbolls-vm. Det är Holland som möter Danmark. Och än så länge står det 0-0. Jag ska snart fixa mig lite lunch, men det får nog vänta till pausen.
I kväll ska jag fixa mat till mamma. Det ska bli kycklingfile med en creme fraichsås och sallad till det. Mamma ska få ris eller nudlar.
Sen tänkte jag ta med mig dogsen på en långpromenad innan kvällsmatchen börjar. Då blir de trötta och jag kan få titta på matchen i lugn och ro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0