Rusk rusk

Morron på er :)

Jag vakande sjukt seg i dag! Jag fick för första gången i Alex och mitt förhållande (borträknat när han har varit ute och kommit hem sent) gå och lägga mig själv :( Han satt kvar uppe och skrev fram tills klockan var 12. Men jag kunde inte sova. När han kom väl kom tassande framåt 12 tiden och jag visste att han låg där, så var det inga problem, konstigt?? ;)

I dag är det stora fixar dagen, typ allt ska hända i dag. I morron vid 13 tar vi bussen hem, så då måste allt var fixat och klart in i minsta detalj. Jag vill inte komma på när vi är hemma att jag har glömt något som ska med till USA eller liknande, hemska tanke! Jag har en lång lista som jag ska börja beta av. Jag gillar listor, de är en människas bästa vän!
Men innan jag går på dem, så ska jag fixa pappas klapp, jag tror det blir födelsedagspresent. Ni vet väl att jultomten är min pappa Bengt :P I alla fall, så ska jag styra lite med det nu på förmiddagen.

För övrigt så har vi riktigt ruskväder här i dag. Det regnar/snöar åt alla håll, det blåser storm och temperaturen ligger runt nollan. tur att man inte ska ge sig ut, eller ja inte längre än till willys iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0