I dag spann det på bra :)

Jisses vad jag är trött i kroppen! jag har varit ocjkört 45 min spinning, och jag har kört skiten ur mig. Jag började tufft och sen kunde jag ju inte slå av på takten, så då var det bara att köra på :) Riktigt gött var det iaf, Men duschen efter var nog det bäta :) Jag längtar till söndag :)

Arga snickarn, vad ska man säga? Det blir ju bara värre och värre varje vecka. Hur många människor finns det där ute som inte kan eller vill göra någonting rätt och få det färdigt. Det är iaf underhållande att titta på  :)
Men det program jag sitter och väntar på nu är ju the real housewifes :) Det ska bli skoj!

I morron så ska jag till skolan. Vi ska fixa en opponering och skriva i hopp en presentation av vårt projektarbete. Sen på eftermiddagen sp ska vi göra det sista på alba, i morron ska vi bli av med det! Sen ska jag till stan och fixa det sista med alex födelsedagspresent. Jag hoppas verkligen jag inet kommer hem vid sex i morron men det låter som att det lutar åt det hållet. Som tur är så tränar jag sent i mororn så det ska nog inte inebära så stora problem.

I dag ringde en kille vid namn love (fint namn) angående en anna av alex födelsedagspresenter, det hade blivit nån miss med någonting. Så han ringde upp mig för att berätta om läget. Men allt var lugnt för min del, så allt kommer komma i tid. men det var riktigt snällt av honom att höra av sig. Det uppskattas :)

I dag invigde jag ett av mina londonköp. Det är väl inget märkvärdigt egentligen. Tänkte bara uppmärksamma er :)


Var ju och klippte luggen i dag. Bilden är tagen innan jag åkte till frissan. Jag tror jag blev nöjd iaf :) måste pula och fixa liue själv men det ser bra ut :)

Nej nu är inlägget blivit lite väl långt, så jag slutar här.

Trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0