En mycket trött tjej..

Nu är jag hemma efter en låång träningshelg ute i sandsjöfors. Det har varit ganska intensivt men väldigt kul. Vi spelade två matcher i går och i dag. Jag spelade i går men en väldigt mjuk plan plus stela vader är inte en lyckad kombination så det blev inte så mycket spel tyvärr.. Men helgen har varit jättekul och efter ett nederlag i pingisturneringen i fredags så tog jag och mitt lag revach när vi vann trekampen i går :) Det kändes skönt att alla timmar framför tvn inte var förgäves :P hehe. Och vilket väder vi hade igår, underställen åkte ut med huvena först och det blev gåspremiär i shorts och t-shirt, gud vad gött :) Lite träligare väder var det ju i dag och vi fick plocka in understället igen men det var bar väder ändå.. Jag har sovit som en gud på min nya luftmadrass och med ett tjockt duntäcke och en varm mysoverall så frös jag inte heller.

Det var riktigt tungt att komma hem och ta tag i pluggandet igen men det måste ju gå...För snart är det över, gud vad jag längtar!

Nu ser det ut som alex och marie har hittat ett hotell :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0