Greenie

I dag vaknade jag och kände att i dag kom våren på riktigt. Så jag drog på mig min nya vårjacka och sportade solbrillorna :) Vilket väder vi har haft här. Underbart!

Så vad tycker ni om min nya jacka :)






Den kommer från Dobber, MQ. Det var precis en sån här jacka jag letat efter och den är perfekt i färgen :) Färgen är mer lik den översta bilden, så sjuktsnygg alltså!

Alex och jag tog en sväng på stan efter jobbet och även han slog till på en jättesnygg vår jacka från Dobber. Så snygga vi blir :)

I morron kväll ska Jennifer och jag till NK på grils night :) Det kommer bli jättekul. Lars Wallin kommer vara där och det blir shopping och annat trevligt, det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0