just an ordinary tuesday

Myskväll mitt i veckan med Alex det gillar jag extra mycket :) vi sitter och knåpar på lite lägenhetsansökningar, det är dags att speeda upp processen. Snart står vi där i maj och Alex är färdig Civilingenjör. men det ska nog ordna sig på ett eller ett annat sätt.

I morron åker Jennifer till Ryssland med VMC, jepp jag är avis hon kommer ha så kul! Men det blir så tomt på jobbet! Tre hela dagar utan hennes sällskap, det är en hel evighet det. Men vi har en girls night med mycket rödvin inplanerad till helgen och det är ju snart helg :)

I dag invigde min nya oversise t-shirt som jag köpte i söndags. Den är från MQ och Zoul. Vist är den fin! Den är asymmetrisk längst ner och har en ficka på bröstet. Den är mer röd i live.



Kavaj från HM
T-shirt från MQ NY
Jeans från HM
Klock från Marc by Marc Jacobs




Kommentarer
Postat av: Marie

Den är ju ännu snyggare på! :)

Kram

2012-01-25 @ 21:16:03
Postat av: Elin

Jepp, den är jag riktigt nöjd med :)

2012-01-26 @ 07:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0