New years eve

Efter ett grymt bra nyårsfirande som varade ända in på tidiga morronkvisten, så satt det mycket fint med en sovmorgon :) Jennifer och Mattias sov över så vi åt en mycket god och lång frukost/middag innan de sedan drog sig hemåt.

Tack kära vänner för ett underbart nyår!



Min nyårsoutfit.
Jag körde på samma klänning och nästan samma smycken so jag hade på VMC festen men bytte frisyr.
Jag färgade också håret igår, det syns inte lika bra på bild för blixten är så skarp. men det är mörkt och mycket snyggt :)



Huvudrätten är på g



Mattias "masserar" oxfilén, den blev galet god :)



Tomtebloss vid 12-slaget :)



Och Champagne såklart :)



Glad :)



<3



Jennifer och jag firade in året i matchande pyjamaser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0