Style change

God morron.

Kom precis på att jag har glömt bort att titta in hör på några dagar. Sorry.

Jag sitter på bussen mot jobbet, det är svinkallt ute i dag! Inge trevligt alls.

Igår var jag hos frisören och klippte lite, eller ganska mycket. Det blev typ lika kort som förra gången, lite längre än nyckelbenen, sedan har jag numera en kortare snelugg men den är bredare och det gillar jag än så länge väldigt mycket :) måste öva lite på stylingen på den bara. Jag ska försöka få till en bra bild på den.

Annars så är det en ganska lugn vecka som kommer, jobb träning, nåt mini ärende och sen till helgen så åker vi gem till Motala :) vi ska fira mammas födelsedag :)

Då hoppas vi på en trevlig och mycket produktiv dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0