Minusgrader everywear

Jag sitter och huttrar och fryser i min mysdress, vi har det så förbaskat kallt här hemma, och går man in i sovrummet så är det ännu kallare :( Inget kul!

Jag väntar på Alex, han är nog hemma när som. Han är på bio med en kompis. Vi hade några biobiljetter som gick ut i dag, så de passade på att utnyttja dem. Jag kommer inte ihåg vilken film de skulle se men den var lång.

Efter jobbet så tog jag en sväng på stan. Jag hade en massa ärenden. Jag skulle lämna in ett par skor för omklackning, förkorta armbandet på min nya klocka, hämta ett par jeans och Alex jacka hos sömerskan och så var jag på jakt efter en ny mascara. Allt detta gjorde jag på NK. jag kunde sprungit runt men det känndes mycket smidigare att fixa allt på ett och samma ställe. När jag skulle förkorta armbandet på klockan fick jag erfara varför jag inte skulle gått dit, 150 kr för att ta bort en länk och en total arnetstid på 3 minuter, det är en alldeles för bra timpenning.

Men jag hittade en ny mascara som jag tänkte prova. Det blev en från Lancome, den heter hypnose doll eyes. Den har jag hört mycket bra om och ska tydligen var riktigt grym så det hoppas jag på. Jag brukar inte köpa maskaror i den prisklassen, men nu blev jag sugen på att testa och se what all the fuss is about :) På köpet fick jag en eyeliner och en ögon make up remover



Har ni provat den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0