Det lilla som gör det stora.

Jag sitter på bussen på väg till jobbet! Jag börjar så smått pigna till.
I dag har jag en massa roligt på g. I dag ska jag luncha med Alex ute på Lindholmen :) Jag har fixat en ny golfbag till honom, som är Volvo brandad , såklart :P Så han ska hämta hem den i dag och så får vi ses en stund extra :) det är vsrdagslyx!

I kväll så ska jag träna. Inget konstigt med det kanske. Men det känns lite speciale för det är första gången på 6 veckor! Jag skäms när jag säger det. Men det är inte påfund sv lathet, utan mon hals. Jag har haft omtvistlig halsen sedan vi kom hem från Amadores. Så det har inte gått. Vet i fan om det går bu heller, men det struntar jag i. Förstår ni att jag längtar!


Detta gör min dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0