Yogat!

Om ni visste vad som händer i mitt liv just nu! Det är så spännande att jag håller på att bli snurrig :) Det är det ända som kretsar i min hjärna. Det är så spännande!! Jag vill berätta, men samtidigt så vill jag hålla det hemligt. Jobbig jag är, jag vet men jag måste få lite utlopp för alla känslor som bubblar i mig. Jag har ju ganska svårt för att vara neutral, som ni kanske har märkt :)

I dag kunde jag äntligen köra mitt första yoga pass (förra gången blev det inställt) Och det var flummigt men ändå skönt, jag blev så mjuk i alla leder, framförallt höfterna och det var riktigt skönt. men träning för mig är att svettas och det gjorde jag inte så mycket i dag, så det är väl inte favoritträningen ur den synpunkten. Men jag är inbokad nästa måndag igen :)

Veckans äventyr beger jag mig på i morron. Jag ska till Danmark med jobbet, vi är 5 st som ska åka och besöka de som trycker på vår Workwear kollektion. Så det ska bli mycket spännande! Men jag fasar för båtresan, 3 timmar på öppet vatten mitt i vintern, usch det lockar inte mig! Men jag har inget val, så på något sätt så måste det gå! Men det blir en lång dag. Jag tror inte jag här hemma förens efter midnatt.

Nu blir det snart sängen, det är kallt som satan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0