Mulberry in tha house

Hola!

Min måndag har väl inte varit någon jätte höjdare. Tror faktiskt jag har haft lite hemlängtan i dag... Men inte för jag trivs dåligt, utan för hur mycket jag gillar att umgås med min familj.

Sen har vi garderobs dilemman här hemma. Vi behöver klädförvaring på galje till nya lägenheten, och jag trodde jag hade hittat en bra garderob. Men den visade sig vara lite för bred. Så nu blir det nog inte den och vi är på ruta ett igen.. Det är svårt med garderober, många är fula och de flesta är alldeles för dyra..

Men mitt i denna halvtråkiga måndag, så har det funnits ett litet ljus som gjort mig glad. Och det är innehållet i min dustbag som jag visade er i går. Och i den låg denna skönhet :)

En Mulberry mesenger bag, Antony i Oak Natural Leather


I love it! Verkligen en tidlös väska, som passar till allt!





Den är lagom liten och bara så snygg! :)





Jag älskar ådringen i lädret.




It´s all about the details!


Vad tycker ni om min nya favvo? Jag är helnöjd och ångrar den inte en sekund!

För vet ni, det är jag värd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0