Dan före semeldagen

Vilken start på veckan! Dålig sömn och en trasig jobb dator, det är en ny dag i morron :)

I dag har jag haft major data trubbel. Min dator har ju inte fungerat till 100% nån gång. Och för nån vacka/or sedan så kom äntligen Volvo It på vad det var (6 månader senare!) Så då skulle de komma och fixa det åt mig i dag. men det gick tydligen inte så lätt som de ville, så det slutade med att killen som skulle hjälpa mig fick ta med min dator tillbaka till hans kontor. Vilket då betydde att jag blev dator lös och inte kunde jobba. Jag har verkligen allt i datorn, jag blev totalt handikappad. Så eftermiddagen var extremt lång. men Volvo It kommer runt i morron vid 8 och lämnar tillbaka den igen :) Då är den förhoppningsvis hel för på riktigt.

Jag provade ett nytt pass i dag på Sportlife. Det heter Indoor walking, det låter kanske inte mycket för världen. Men det var hur coolt som helst och med coolt så mena jag jobbigt. Man står på en crosstrainer och bränner rumpa och lår, armar med för delen. Det var galet jobbigt. Det är min nya måndagsträning :)

Så jag är bra mör i kroppen just nu. Jag sitter och vilar i soffan, Jag har en semeldeg på jäsning som jag snart ska ta hand om. Det bli semlor på dinkelmjöl yummiy! Ni har väl inte glömt att det är semeldagen i morron :) Den är markerad i min kalender. Jag älskar semlor, de är så goda! och i morron ska det bli, 1 kanske till och med två :) Gott gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0