Up and sown

I kväll har jag drömt mig bort till sommaren och värmen :) Jag gick till klänningssektionen i min garderob och tittade på vad jag ska ha på mig till helgens festligheter och fick ett sug att prova varenda klänning i garderoben, så det gjorde jag.
Jag älskar min garderob av klänningar! Det finns så många godbitar och fina items där inne. Mycket går i nude och blekrosa, andra i blommigt och mörkare färger. Nu vill jag ha sommar så jag kan få dra på mig en av klänningarna till ett par bara ben :)



Mitt senaste köp :)

Nåt lite mer läskigt som har hänt i dag är att de drog upp ett lik ur vattnet bredvid mitt jobb i morse! De hittade det vid Lindholms hållplatsen där båten anländer, precis vid Chalmers Lindholmen. Usch vad läskigt. Många tror att det är Pierre som de hittat, han har varit försvunnen ett längre tid. Men det är inte bekräftat, så man vet inte säkert vem det är än. Läskigt när det händer så nära!

Nu ska jag packa väskan inför morrondagens spinning. 06.45 sitter jag på cykeln :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0