Tisdagar ibland...

Det har börjat bli många dagar som i dag, stressiga och hektiska, där allt häger uppe i luften och inget är givet. Det tär lite på mig. Men träning och en natt med bra sömn gör att man hinner ladda om för en ny dag, förhoppningsvis en lite bättre. Men vad driver mig? just det att det är så förbaskat kul att jobba med det jag gör!

Dagen har mest varit jobb och träning och så lite mat, man måste ju äta. Träningen gick bra det blev ett spinningpass och en pw hem från gymmet. Älskar mina pws hem från jobbet. Älskar att andas in saltvatten doften, alla tankar flyger bort och man bara är där och då. Så skönt :)


Nu ska jag mysa ner i soffan framför desperate :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0