New favorites

Jag sitter och tittar på älskling du har blivit en tjockis. Det är faktiskt ganska intressant hur det kommer sig att många lägger på sig de där sambokilona. Jag har några jag med. Intressant tycker jag :)

Dagens träning skulle blivit en styrkepass, men det byttes ut mot en pw längs med vattnet, när jag insåg att jag hade glömt lås till skåpet. Men det var ingen nedköp jag fick med mig Jennifer och vi promenerade från jobbet hem till mig. Det blev en sträcka på 3.89 km.

I lördags så var vi på stan och shoppade lite. Bland annat så shoppade jag, med bidrag av Mamma och Pappas inflyttningspresent dessa fina små efträttsskålar från Mateus. De gör sig väldigt fina med min samling av tallrikar, assietter och skålar från Mateus. Visst är de fina :)



blek och mörkrosa passar så snyggt ihop.



Vi invigde dem nät vi åt rabarberpajen i lördags och de gjorde sig så snygga :)





Tänkte ni skulle få min dagens också, det var ju ett tagsen. Jag invigde mitt nya linne från MQ och Stokhlm i dag, så galet snygg!



Jeansjacka från HM (ny)
Linne från MQ och Stokhlm (ny)
Jeans från Acne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0