New in from HM

Go kväller!

Den här veckan har börjat i ett mycket behagligt tempo, Jag är med både med kropp och skalle. Träningen gick bra och Alex har avverkat den första av sina två tentor. Och den ska ha gått bra :) Yayy! allt känns gött helt enkelt :)

I morron ska vi börja arbetsdagen med att ha tisdagsmöte på Volvo Museet. Vi ska få en guidad tur på museet, vi ska bbland annat få lära oss allt om Volvo ocean Race och sen ska vi äta frukost :) Visst låter det mysigt, En mycket bra start på en arbetsdag :)

I dag invigde jag ett av min två inköp jag gjorde i lördags när jag var på stan med Jennifer.
Det blev den här blusen från HM 299 kostade den. Perfekt under kavaj, kofta eller bara som den är :)

Visst är den söt :)



Blus från HM
Byxor från MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0