Go for gold!

Hello all!

Alex och jag har vardagsmys :) Vi sitter i soffan och kollar på tv. Nu gör vi också lite annat samtidigt, typ Alex pluggar och jag pysslar lite med datorn. Men vi är i samma rum :D

I kväll skulle Jennifer och jag gått på ett event på Åhlens Kungsgatan. Men När vi åt middag på stan så kände hon att hon började bli dålig så hon fick åka hem.Jag tyckte så synd om henne, man såg verkligen att hon inte mådde bra, feel better <3. Men förhoppningsvis så är hon tillbaka pigg och glad i morron! Jag knallade också hem, men innan jag tog bussen så hoppade jag in på Hm och köpte detta fina halsband. Fint va :)



I morron är det fredag och det blir lyxig fredagsfrulle på jobbet :) Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0