Vilka problem man har!

Just när jag beställt ett par skor för mitt presentkort så går jag och hittar jag drömskorna!! Gaahh.
Även de är från Nelly. Så nu åker den första skoordern tillbaka så fort den kommer till mig! Och de nya ska få komma hit :)
Jag har inte lagt beställningen än, jag håller på och tar reda på hur jag ska göra med presentkortet jag använde på den första beställningen. Jag vill ju använda det på något vis till de nya skorna. Jag vill ha fåtillbaka pengar och använda presentkortet som betalning på de nya skona. Det är kanske lite önsketänkande, men jag har ställt frågan väldigt vädjande och snällt, så det är bara att hoppas på ett positivt svar :)

Jag måste verkligen ha dessa skor! Jag håller dem för mig själv tills jag lagt beställningen så ingen hinner före mg och tar mitt ex :P

I lördags var det min ju namnsdag :) Och som present till mig köpte jag mig ett nytt lack från OPI :) Det är perfekt, det glittrar i guld och silver och är en riktigt 10 tiopoängare :P

Vad tycker ni om det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0