Värför är man så klantig ibland??

Den här dagen har varit sjukt intensiv. Jag är trött och slut i huvud och kropp!

Dagens topp var ju så klart att Versace för HM släpptes släppas . Jag var inte ute efter något men jag skulle hjälpa Jennifer med att få tag i en klänning. Vi lyckades inte via internet, men en kompis på jobbet som köade till HM Nordstan lyckades, och vi var så glada och allt var toppen.

Smarta jag skulle tupera håret i morse. Jag vet inte hur jag lyckades men jag slant med kammen och spetsade/rispade min hals. Så nu har jag ett fin illrött streck på halsen/käkbenet. Och det gör så ont! Det pulserar och är ömt. Det var väl bra onödigt! Tänk om det inte hinner läka tills vi åker på semester. Då blir det sol på det och då blir det ätt permanent fult ärr. Nej det gå inte! Det får ta och läka fort!

I morron är det Jennifer och jag som bjussar på frukost på jobbet. Så vi har dejt på bageriet 07.30! Det blir tidig uppgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0