Avkopling!

Den här dagen har känts väldigt lång på ett bra sätt. Jag har fått massor gjort på jobbet och tiden har gått sakta så jag kunde klämma in lite till. Det är fortfarande lika mycket kvar, men det kommer förhoppningsvis en ny lika lång dag i morron!

Efter jobbet åkte jag förbi stan och handlade en hårspray och en root-lifter. Jag gillar root-lifters, jag har använt en från Björn Axén innan, men i dag så provade jag en ny från Matrix serie vavavoom. Första test bli i morron.

Jag har haft en lugn och stressfri kväll. Jag har inte kommit på något som jag måste göra eller förbereda inför resan så jag har mest njutit av att få slappa en stund.

Det är bara några dagar kvar tills vi åker nu :) En hel veckas sol (Hoppas på massor med sol och inget regn!!) och avkoppling :) Gud så gött!
Vi skulle skriva ut biljetterna förut men då hade sidan tekniska problem, hoppas de löser det snart



Breakfast på Lanzarote för cirka ett år sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0