På tåg 180 genom Sverige

Hur kommer det sig att man glömmer bort hur otroligt tråkigt det är art åka tåg/buss? tåg är lite bättre men fortfarande inget upphetsande.

Alex och jag sitter på tåget mot Motala. Vi ska va framme 17,26, det känns som ljusår bort!
I dag fick vi åka i ett gammalt slitet tåg och det är massa lustiga människor på tåget.. Inte okej lixom.

Jag tog en sväng på stan innan och shoppade det sista till Alex födelsedag i morron :)
Men håll er borta från stan om kan, det var galet mycket folk.


I går var sista dagen på rean. Måste säga att det känns helt okej. Det har varit väldigt mycket att pyssla med och mitt arbete på kontoret har blivit lite lidande. Men det har varit jättekul, jag har träffat massor ned Volvo människor och lärt känna lite nytt folk och det är alltid kul :) sen har jag lärt mig massor om våra produkter.

Jag slutade 17 igår, och Min chef tyckte inte jag skulle behöva ta bussen hem från Arendal, det blir en resa på 45 min. Så han fixade så att jag med Volvo logistics hem. Så vid 17 stod det en taxi och väntade på mig :) han skjutsade mig hela vägen hem, deg var nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0