Ett hård uppvaknande!

Jag fick väl inte den bästa "komma tillbaka efter en veckas semester dagen" Alex och jag försov oss rejält i morse och vi vaknade inte förens 07.45! Då skulle jag börja jobbet 8.00 och Alex hade föreläsning vid samma tid. Anledningen till detta lilla missöde var att vi satte Alex mobil som väckarklocka, och han flashade om den igår och något blev lite galet, så den hade stängt av sig. Det misstaget gör vi inte igen!

Jag gjorde i ordning mig på 20 min! (rekord), blev dock ingen frulle. Det som däremot tog tid var bussresan till jobbet. Bussen pajade efter halva vägen och jag höll på att missa nästa, men jag hade flax och han med den så jag blev bara 45 min sen. Och det tog jag igen på direkten.

Det fanns att göra, det var tyvärr inte lika tomt som jag lämnade det. Så i ag har jag rensat och betat av så mycket jag kunnat, men högen är fortfarande väldigt lång. Men det var skönt att vara tillbaka. Och jag var saknad :)

Ni skulle sett när Jennifers och min blick möttes i morse :) Det var magiskt :) Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0