Christmas feelings

Det är mycket nu runt juletider. När jag inte jobbar så shoppar jag julklappar, lagar mat eller myser med Ester och Alex. Där av min dåliga närvaro.

Min dag har varit ganska stressig. Jag blev inkastad i en inventering av rean sim tog hela dagen och vi är inte klara. Så jag har lite att ta igen på kontoret i morron. Vi hade julbord på jobbet i dag, jag stod för julgodiset och jag är mycket nöjd, det blev 4 sorter. Efter jobbet åkte jag och handlade klappar, nu har jag bara 1 klapp kvar. Tycker det är ganska bra :) jag kom inte hem så sent så jag har hunnit mysa lite med Alex och Ester :) om en stund ska vi ut på kvällspromenixen.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0